Spietant Nadâl cu “La musine dai cjants” di Straulino

Par tacâ ben il mês di Dicembar, in spiete dal Nadâl, a Gonârs si tachin a tirâ dongje emozions e sintiments di meti ducj dentri ta “La musine dai cjants“, intun conciert/presentazion dal ultin lavôr di Lino Straulino, publicât che nol è tant di Nota, che si fasarà ai 7 di Dicembar dal 2022, aes 8 e mieze di sere, intal centri civic di Favuîs, paîs li che al à passât i ultins agns Tite Grison (Tita Marzuttini), che il stes Straulino i à dedicât diviers studis.
Esistie la musiche furlane? O ise dome musiche par furlan? Lino Straulino nus mene dentri di un viaç plen di passion e curiositâts ae ricercje des peculiaritâts de musiche furlane, scuvierzint formulis e modei che a rivin di un passât lontan ma che inmò in dì di vuê a puedin jessi doprâts par scrivi, sunâ e cjantâ musiche furlane.
L’event al è inmaneât dal Assessorât ae culture dal Comun di Gonârs, in colaborazion cu la Biblioteche civiche “Daniele di Bert” e cul sportel associât pe lenghe furlane.
__

Aspettando il Natale con “La musine dai cjants” di Straulino

Per iniziare bene il mese di dicembre, in attesa del Natale, a Gonars si iniziano a raccogliere emozioni e sentimenti per “La musine dai cjants” (il salvadanaio dei canti), in un concerto/presentazione dell’ultimo lavoro di Lino Straulino, recentemente pubblicato da Nota, che si terrà il 7 dicembre, alle 20.30, nel centro civico di Fauglis di Gonars, paese dove trascorse gli ultimi anni di vita Tite Grison (Giovanni Battista Marzuttini), a cui lo stesso Straulino ha dedicato diversi studi.
Esiste la musica friulana? Oppure è solo musica in friulano? Lino Straulino ci trasporta in un viaggio pieno di passione e di curiosità alla ricerca delle peculiarità della musica friulana, scoprendo formule e modelli che vengono da un passato remoto ma che ancora oggi possono essere usati per scrivere, suonare e cantare musica propriamente friulana.
L’evento è organizzato dall’Assessorato alla cultura del Comune di Gonars, in collaborazione con la Biblioteca civica “Daniele di Bert” e lo sportello associato per la lingua friulana.

Comunicato stampa

Share This